צפו • ראש עיריית טירה ביד שרה: באתי לומר תודה

    שלמה בן יוסף 1 Comment on צפו • ראש עיריית טירה ביד שרה: באתי לומר תודה
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אין היום משפחה בטירה שלא מכירה את יד שרה ואת השירות הטוב שהיא נותנת. אני עובר בן הבתים ואני רואה את הציוד הרפואי. אנשים בכל הגילים נעזרים בכם. באתי לכאן לומר תודה. העירייה, ואני באופן אישי, נרתמים לטובת יד שרה. נדאג שהיא תעבור למבנה גדול יותר ותפתח את השירותים לטובת תושבי האזור כולו". כך אמר מאמון עבד אלחי, ראש עיריית טירה שביקר היום ביד שרה. ראש העירייה, נלווה בהנהלת העירייה, נפגש עם נשיא ומייסד יד שרה הרב אורי לופוליאנסקי, המנכ"ל משה כהן ומנהלי אגפים. לביקור נלווה מחמוד חג'ג', המנהל את הסניף בהתנדבות.

    הרב אורי לופוליאנסקי, הודה לראש העיר על התמיכה והירתמות ליד שרה. "במגזר הערבי יש יחס מיוחד להורים קשישים. בניגוד לחברה המערבית, אתם עושים את כל מה שאפשר על מנת שההורים הקשישים ימשיכו לחיות בבית, עם המשפחה וכחלק מהקהילה. לכן יש חשיבות מיוחדת בפיתוח הפעילות של יד שרה בטירה", הוא אמר לראש העיר.

    בסיום הביקור העניק ראש העיר לר' אורי לופוליאנסקי תעודת הוקרה מיוחדת. "תעודת הוקרה על פועלך, יוזמתך ותרומתך למען האנשים המתמודדים עם קשיים תפקודיים, ללא הבדל בין גזע, דת ומין. שא ברכה בכל עמלך", נכתב בתעודה.

    סניף יד שרה בטירה נפתח לפני 15 שנים והוא משרת אוכלוסיה של כ-120,000 בכל האזור.

    image (1)

    image



    1 תגובות

    מיין תגובות